Преминете към съдържанието

ФИНАЛНА РАЗПРОДАЖБА - ДО 80% ОТСТЪПКА - КОД: LOVE20

ОТКРИЙТЕ

ПАЗАРУВАНЕ

Вашата кошница е празна

обратно

ВРЪЩАНЕ НА ПРОДУКТИ

Условия, които трябва да бъдат изпълнени, ако искате да върнете продукт

За да приемем връщането на продуктите на Богас, условието е продуктите да са в състоянието, в което са доставени (да не са повредени, да нямат следи от износване, да не са прани, без петна или скъсано и за да има всички етикети непокътнати) .

Поради видовете продукти, които продаваме, ние си запазваме правото да откажем всеки върнат продукт, който не отговаря на условията за приемане и не може да бъде препродаден като нов продукт, тъй като може да застраши здравето на купувачите.

Препоръчваме да опитате продуктите, без да отстранявате картонения етикет и пластмасовото уплътнение.

Трябва да знаете това връщането на продукт без етикет и печат не може да бъде прието .

Продуктите, отбелязани във формуляра за връщане, трябва да бъдат предадени на куриера изцяло, точно както са избрани на сайта при заявка за връщане.

Ако в пакета за връщане има и/или продукти, различни от тези в попълнената форма, вземането и регистрацията от наша страна ще бъдат отказани и върнати обратно на клиента, за сметка на клиента.

Категории продукти, които не подлежат на връщане

От съображения за хигиена продукти като напр бельо и/или, банските костюми също обеци , защото могат да застрашат здравето на новите купувачи (според GEO 34/2014 Изкуство. 16, осветен. д).

Как да направите връщане

Всички заявки за връщане се попълват тук: Връщане на продукти

Съгласно румънското законодателство (регламентирано от GEO 34/2014 ) можете да върнете закупените продукти без неустойки и без да се позовавате на причина, в рамките на 14 дни откакто сте получили продуктите.

Процедура за връщане и разходи

За да върнете един или повече продукти, моля, следвайте 3-те стъпки по-долу. Цената на тази услуга е 25 леи . Не е нужно да плащате нищо, когато изпращате пакета , стойността на тази услуга ще бъде приспадната от сумата, която трябва да ви възстановим.

1. Влезте Вашата сметка и достъп до секцията Връщане на продукт . Тук ще намерите формуляр, в който можете да изберете продуктите, които искате да върнете и които могат да бъдат върнати според условията за връщане. Изберете поръчката, след това продуктите, количеството, причината за връщане и адреса. След като регистрирате заявката за връщане, ще получите регистрационен номер.

2. След това се обадете на Fan Courier на телефонен номер 021-9336 да се обадите на куриер, който да вземе продуктите, които искате да върнете. Посочете, че транспортното плащане ще бъде направено на получателя, посочете адреса за получаване (адресът, от който искате куриерът да вземе продуктите) и адреса на местоназначение ( BOGAS SHOP SA, Sos. Baicului, no. 82, Sector 2, Букурещ ). Не забравяйте, че трябва да посочите в подробностите регистрационния номер, получен при регистриране на заявката за връщане в Вашата сметка от сайта.

3. Опаковайте продуктите точно както сте ги получили, в персонализираната розова кутия на Bogas или според случая в персонализираната розова чанта на Bogas и изчакайте куриерът да дойде да вземе пакета.

 

Процедурата за възстановяване на стойността на върнатите продукти

1. След като проверим продуктите, които сте върнали, ние ще ви уведомим, ако сте ни изпратили продукти, които не отговарят на условията за връщане.

2. Ако продуктите, които връщате, са били платени с карта за пазаруване, кредитна карта или дебитна карта, сумата ще бъде върната в сметката, свързана с нея. Ако сте платили по друг начин, ние ще върнем парите по банкова сметка, посочена от вас в заявката за връщане, която сте регистрирали на нашия уебсайт.

3. Възстановяване свързани с насрещната стойност на върнатите продукти ще бъдат направени в 14 дни .

 

За да знаем в случай, че ни изпратите продукти, които не отговарят на условията за връщане

Ние си запазваме правото да прилагаме определени санкции или да откажем връщането на продуктите и обратното плащане, ако:

1. Продуктите са били износени или имат неподходяща миризма (100% неустойка и продуктът се връща за сметка на клиента).

2. Продуктите вече нямат поставен печат или етикетите са скъсани (100% неустойка и продуктът се връща за сметка на клиента).

3. Продуктите не са в индивидуалната си опаковка, т.е. в найлонова торбичка прозрачност с етикет с наименование на продукта, цена и баркод (50% неустойка).

4. Ако пратката не е опакована точно както сте я получили, т.е. в оригиналната кутия на BOGAS (персонализирана розова картонена кутия) ще бъде начислена неустойка от 30 леи.

Всички колети, които тръгват от нас, се опаковат пред камерите, поради което в случай на неразбирателство относно опаковката или съдържанието на колета, ние внимателно ще проверим кадрите от момента на опаковането на въпросната пратка.

Също така пратките за връщане се проверяват пред камери, затова си запазваме правото да откажем несъответстващи продукти!

Според GEO бр. 34/2014, SC Bogas Shop SA си запазва правото да не приеме връщането на продукти, които по своето естество не могат да бъдат върнати или които могат бързо да се развалят или повреждат.

Всички тези правила и условия са предоставени в:

- Наредба бр. 34/2014 г. относно правния режим на договорите от разстояние

- Закон № 51 от 21.01.2003 г. за приемане на Правителствена наредба №. 34/2014 г. относно правния режим на договорите от разстояние

- Този GEO 34/2014 урежда правата на потребителите при договори, сключени с професионалисти

За всякакви подробности или неясноти относно връщането на продукти, моля, свържете се с нас по имейл на contact@bogas.ro или по телефона на 031 425 98 97.

Съгласно действащото законодателство на ваше разположение е ПОТРЕБИТЕЛСКИ ТЕЛЕФОН: 021-9551 на Националната служба за защита на потребителите.

Предвид факта, че действащото законодателство не предвижда право на връщане за юридически лица, нашата политика за връщане уточнява, че Юридическото лице има право само на РАЗМЯНА НА ПРОДУКТИ. Не може да направи RETURN.