Преминете към съдържанието

ФИНАЛНА РАЗПРОДАЖБА - ДО 80% ОТСТЪПКА - КОД: LOVE20

ОТКРИЙТЕ

ПАЗАРУВАНЕ

Вашата кошница е празна

Правила и условия

BOGAS - е търговското наименование на SC BOGAS SHOP SA, юридическо лице с румънска националност, със седалище в Букурещ, Strada Baicului no 82, сектор 2, с пореден номер в Търговския регистър J40/2145/2015, уникална данъчна регистрация код RO34142212.

Продавач – БОГАС

Купувач – физическо/юридическо лице или всяко юридическо лице, което създава акаунт в Сайта и прави Поръчка.

Клиент - физическо/юридическо лице, което има или получава достъп до СЪДЪРЖАНИЕТО, чрез всяко средство за комуникация, предоставено от BOGAS (електронно, телефонно и т.н.) или въз основа на съществуващо потребителско споразумение между BOGAS и него и което изисква създаването и използвайки АКАУНТ.

Потребител – всяко физическо/юридическо лице, регистрирано на Сайта, което чрез завършване на процеса на създаване на Акаунт се е съгласило със специфичните за сайта клаузи в раздел Общи условия.

Псевдоним – псевдоним, с който даден Потребител/Клиент/Купувач може да добавя Съдържание към Сайта. Псевдонимът се свързва с информацията в сайта на Потребителя/Клиента/Купувача под името „Потребителско име“.

Акаунт – разделът на Сайта, състоящ се от имейл адрес и парола, който позволява на Купувача да подаде Поръчка и който съдържа информация за Клиента/Купувача и историята на Купувача в Сайта (Поръчки, данъчни фактури, Стоки гаранции и др.), както и възможност за проследяване на пратката в реално време или възможност за замяна/връщане.

За да обмените или върнете поръчки, направени в Bogas, моля, уверете се, че артикулите са в оригиналната си опаковка, имат прикрепени всички етикети и не показват признаци на повреда или износване. Ако върнатият продукт е повреден, има ясни признаци на употреба или е в състояние, което не ни позволява да го препродадем, ние си запазваме правото да откажем пакета или, в зависимост от случая, да намалим таксата за връщане на продукта съгласно законът GEO34?2014 от 100%

Също така си запазваме правото да откажем получаването на пакета, ако:

- Продуктите са били износени или имат неподходяща миризма.

- Продуктите вече нямат запечатан печат или етикетите са скъсани.

- Продуктите не са в оригиналната си опаковка

Разходите за връщане или замяна на пратки се поемат от клиента или фирмата, само ако причините са на компанията (клиентът е получил дефектен продукт или грешен продукт).*

*Връщаните пратки се проверяват ръчно пред камери, затова си запазваме правото да откажем изплащане на пари за несъответстващи продукти!

Поръчките могат да бъдат променяни до 14 дни от получаване на поръчката.

Не получаваме колети с наложен платеж или колети, изпратени от румънските пощи, те ще бъдат отказани.

Възстановяването на сумата може да отнеме до 14 работни дни от получаването на пратката

Връщане на стойността на продукта:

- банков превод по посочената сметка

-ваучер за 6 месеца, наличен веднага

Връщанията ще бъдат обработени от нас в рамките на максимум 48 работни часа от датата на получаване.

За да върнете или замените колети (друг продукт или друг размер/цвят), моля, отворете следната връзка: https://www.bogas.ro/account/

За други въпроси сме на ваше разположение: 031.425.28.97; 031.425.29.20;

031.425.29.27; 0768.669.580

Отворете тази връзка и попълнете необходимите данни за замяна/връщане https://www.bogas.ro/account

Съгласно румънското законодателство (регламентирано от GEO 34/2014) можете да върнете закупените продукти в рамките на 14 календарни дни от покупката им.

За физическите лица се прилага действащото законодателство. Поради това Вие, потребителят, имате право едностранно да прекратите договора от разстояние, в рамките на 14 календарни дни , без неустойки и без да посочвате причина.

Единствените разходи, които можете да поемете от вас, потребителя, са преките разходи за връщане на продуктите (и те се приспадат от транспортната такса от 25 леи, която ние запазваме)

С други думи, ако искате да се откажете от продукт, трябва да получите достъп до тази връзка и да попълните данните си: https://www.bogas.ro/account след като се регистрирате тук, ще получите регистрационен номер, който след това можете да позвъните FAN Courier на телефон 021.9336 и регистрирайте връщане със заплащане на транспорта до получателя (BOGAS SHOP)


Пакетът за връщане трябва да бъде изпратен до BOGAS SHOP SA , Sos. Baicului, no. 82, Букурещ . Не приемаме колети с наложен платеж или колети, изпратени от румънските пощи или друг куриер, те ще бъдат отказани. Връщането се регистрира на уебсайта, не се заплаща такса при пристигането на куриера, тя ще бъде удържана при връщане на парите по банковата сметка. Ще получите всички подробности по имейл. Връщането на парите се извършва по банкова сметка (IBAN), като клиентът е длъжен да попълни банковата сметка (IBAN), в която желае връщането на парите и притежателя им в своята сметка!

Възстановяването на стойността на поръчка се извършва само по банков път по сметка, изпратена ни от клиента, съгласно финансовата политика на БОГАС с цел извършване и доказване законно и лесно възстановяването на парите.

Върнатият продукт не трябва да е повреден, без следи от употреба, трябва да бъде върнат в оригиналната си опаковка с непокътнати аксесоари и етикети и трябва да има всички придружаващи документи, с които е бил изпратен от BOGAS, в противен случай си запазваме правото да право на задържане на продукта до 100% от възнаграждението съгласно GEO 34/2014

Разходите по връщането се поемат от клиента, а възстановяването на стойността на продукта се извършва в рамките на максимум 14 работни дни от получаването на пакета за връщане.

ВНИМАНИЕ!!! БАНСКИ НЕ СЕ ВРЪЩАТ!!!
 
Също така си запазваме правото да откажем получаване на пакета/плащане за връщане (намалявайки го до 100% съгласно GEO 34/2014), ако:
 
1. Продуктите са износени или имат неподходяща миризма (100% намаление)
2. Продуктите вече нямат запечатан печат или етикетите са скъсани (100% намаление)
3. Продуктите не са в опаковката си (50% намаление)
4. Пратката трябва да бъде правилно опакована точно както сте я получили, в оригиналната опаковка на BOGAS (персонализирана розова картонена кутия) или в гъвкава пластмасова куриерска торба, затворена с тиксо (НЕ в торби, НЕ в хартиени пликове, НЕ в картон кутии от други фирми и др.) (50% намаление)
5. Ако пакетът пристигне неправилно опакован и продуктът не е в опаковката си, се натрупват 50% плюс 50%

 

Разходите за връщане или замяна на пратки се поемат от клиента или фирмата, само ако причините са на компанията (клиентът е получил дефектен продукт или грешен продукт).*

*Връщаните пратки се проверяват ръчно пред камери, затова си запазваме правото да откажем изплащане на пари за несъответстващи продукти!

Поръчките могат да бъдат променяни до 14 дни от получаване на поръчката.

ВНИМАНИЕ обаче не се допуска смяната на продукта повече от 3 пъти подред, нито връщането му след това. Клиентът има право на максимум 3 замени на поръчка.

Според GEO бр. 34/2014, SC Bogas Shop SA си запазва правото да не приеме връщането на продукти, които по своето естество не могат да бъдат върнати или които могат бързо да се развалят или повреждат.

Всички тези правила и условия са предоставени в:

- Наредба бр. 34/2014 г. относно правния режим на договорите от разстояние
- Закон № 51 от 21.01.2003 г. за приемане на Правителствена наредба №. 34/2014 г. относно правния режим на договорите от разстояние
- Този GEO 34/2014 урежда правата на потребителите при договори, сключени с професионалисти

За всякакви подробности или неясноти относно връщането на продукти, моля, свържете се с нас по имейл на contact@bogas.ro или по телефона на 031 425 98 97 .

Съгласно действащото законодателство, на ваше разположение е ПОТРЕБИТЕЛСКИ ТЕЛЕФОН - 0219551 на Националната служба за защита на потребителите .

Юридическото лице има право само на РАЗМЯНА НА ПРОДУКТИ. Не може да направи RETURN.

Предпочитани – раздел на Акаунта, който позволява на Купувача/Потребителя да създава списъци.

Списък – уеб страницата Предпочитани, където Купувачът/Потребителят може да добавя Стоки, които счита за любими и които впоследствие може да добави в пазарската кошница („моята кошница“).
Списъците могат да бъдат:

- Публичен: всеки Клиент/Купувач/Потребител може да види Списъка на Купувача/Потребителя, ако го е споделил в социалните мрежи (Facebook, Twitter и Google+) или ако има достъп до публичния профил на Купувача/Потребителя на Сайта. Списъците са публични, като Купувачът/Потребителят има възможност да ги зададе като частни по всяко време, директно от своя Акаунт, секцията Любими.
– Лични: те могат да се разглеждат само от притежателя на акаунта. Купувачът/Потребителят има възможност да ги зададе като публични по всяко време, директно от своя акаунт, раздел Любими.

Уебсайт - домейнът www.bogas.ro и неговите поддомейни.

Поръчка – електронен документ, който действа като форма на комуникация между Продавача и Купувача, чрез който Купувачът предава на Продавача, чрез Сайта, своето намерение да закупи Стоки и Услуги от Сайта.

Стоки и услуги – всеки продукт или услуга, включително посочените в Поръчката документи и услуги, които Продавачът ще предостави на Купувача в резултат на сключения Договор.

Кампания – актът на излагане с търговска цел на ограничен брой Стоки и/или Услуги с ограничен и предварително определен склад за ограничен период от време, определен от Продавача.

Договор – представлява договор, сключен от разстояние между Продавача и Купувача, без едновременното физическо присъствие на Продавача и Купувача.

Съдържание

  • цялата информация на сайта, която може да бъде посетена, прегледана или достъпна по друг начин чрез използване на електронно устройство;
  • съдържанието на всеки имейл, изпратен до Купувачите от Продавача чрез електронни средства и/или други налични средства за комуникация;
  • всякаква информация, съобщена по какъвто и да е начин от служител/сътрудник на Продавача, Купувача, съгласно информацията за контакт, посочена или не от него;
  • информация, свързана със Стоките и/или Услугите и/или тарифите, прилагани от Продавача за определен период;
  • информация, свързана със Стоките и/или Услугите и/или тарифите, начислявани от трето лице, с което Продавачът има сключени договори за партньорство, през определен период;
  • данни, свързани с Продавача, или други привилегировани данни на Продавача.

Рецензия – оценка, написана от собственика или бенефициента на продукт или услуга, оценка въз основа на личен опит и неговата способност да прави качествени коментари и да казва дали продуктът или услугата отговаря или не на спецификациите, посочени от производителя.

Рейтинг - начин за изразяване на степента на удовлетвореност на Потребител/Клиент/Купувач от даден продукт. Оценката се изразява под формата на звезди, всеки продукт може да получи резултат от една звезда до пет звезди. Тази степен на удовлетворение винаги ще бъде свързана с рецензията, написана от Потребителя/Клиента/Купувача за продукт или услуга.

Коментар – ​​оценка или наблюдение с критична цел, от страна на преглед или друг коментар.

Въпрос – форма за обръщение към други Потребители/Клиенти/Купувачи с цел получаване на информация за продуктите или услугите на съответната страница.

Отговор – писмена информация, която се изпраща на Потребителя/Клиента/Купувача, задал Въпрос в Сайта, на страницата на определен продукт. Отговорът е обяснение, предложено от потребител/клиент/купувач на друг потребител/клиент/купувач в дискусия.

Документ – настоящите Общи условия.

Бюлетин – средство за периодична информация, изключително електронна, съответно електронна поща (e-mail, SMS) за Стоките и Услугите и/или промоциите, извършвани от Продавача в определен период, без ангажимент от страна на Продавача по отношение на информация, съдържаща се в това.

Транзакция – събиране или възстановяване на сума, произтичаща от продажбата на Стока и/или Услуга от BOGAS, на Купувача, чрез използване на услугите на картовия процесор, договорен от Продавача, независимо от начина на доставка.

Зелена такса - сумата, изразена в леи, платена от Продавача на фирмата, упълномощена да поеме операциите по събиране, транспортиране и оползотворяване/рециклиране на отпадъчно електрическо и електронно оборудване, както е предвидено в действащото законодателство.

Спецификации – всички спецификации и/или описания на Стоките и Услугите, както е посочено в тяхното описание.

Плащане с 1 щракване – платежната услуга, предоставяна от платежния процесор, интегриран в Сайта, предоставена на Клиенти, Потребители и/или Купувачи чрез Сайта, за да се извърши онлайн плащане с карта.

Token – уникален криптиран номер, свързан с платежната карта на Купувача след извършване на онлайн плащане, след активиране на услугата PaybyClick и който може да се използва от Купувача за оторизиране на Транзакции чрез услугата PaybyClick.

  1. ДОГОВОРНИ ДОКУМЕНТИ

2.1. С регистрирането на Поръчка на Сайта, Купувачът се съгласява с формата на комуникация (телефон или електронна поща), чрез която Продавачът извършва своите търговски операции.

2.2. Уведомлението, получено от Купувача, след извършване на Поръчката, има ролята на информация и не представлява приемане на Поръчката. Това уведомяване се извършва по електронен път (e-mail) или по телефона.

2.3. При основателни причини Продавачът си запазва правото да променя количеството Стоки и/или Услуги в Поръчката. Ако промени количеството Стоки и/или Услуги в Поръчката, той ще уведоми Купувача на имейл адреса или телефонния номер, предоставени на Продавача при подаване на Поръчката, и ще върне заплатената сума.

2.4. Договорът се счита за сключен между Продавача и Купувача в момента, в който Купувачът получи от Продавача, чрез имейл и/или SMS, уведомлението за изпращане на Поръчката.

2.5. За Поръчките, които ще бъдат доставени до шоурума на BOGAS на ул. Baicului № 82, цените и резервациите на Стоките и/или Услугите са валидни 48 (четиридесет и осем) часа от регистриране на Поръчката от Купувача.

2.6. Документът и информацията, предоставени от Продавача на Сайта, ще формират основата на Договора, допълнен от гаранционния сертификат, издаден от Продавача или един от неговите доставчици за закупените Стоки.

  1. ПОЛИТИКА ЗА ОНЛАЙН ПРОДАЖБИ

3.1. Достъпът за извършване на поръчка е разрешен на всеки клиент/купувач.
При основателни причини БОГАС си запазва правото да ограничи достъпа на Клиента/Купувача за извършване на Поръчка и/или до някои от приетите методи на плащане, ако прецени, че въз основа на поведението или дейността на Клиента/Купувача на Сайта, неговите действия могат да навредят на BOGAS по какъвто и да е начин. Във всеки един от тези случаи Клиентът/Купувачът може да се свърже с отдел „Връзки с клиенти“ на БОГАС, за да бъде информиран за причините, довели до прилагането на горепосочените мерки.

3.2. Комуникацията с Продавача може да се осъществи чрез директно взаимодействие с него или чрез адресите, посочени в секцията „контакти“ на Сайта. Продавачът има свободата да управлява получената информация, без да е необходимо да предоставя обосновки за това.

3.3 В случай на необичайно голям обем трафик, идващ от интернет мрежа, BOGAS си запазва правото да поиска от Клиентите/Купувачите да въведат ръчно кодовете за проверка на captcha, за да защити информацията на сайта.

3.4. BOGAS може да публикува на Сайта информация за Стоки и/или Услуги и/или промоции, практикувани от него или от всяка друга трета страна, с която BOGAS има сключени договори за партньорство, в рамките на определен период от време и в рамките на наличния склад.

3.5. Всички цени, свързани със Стоките и/или Услугите, представени на Сайта, са изразени в RON (RON) и включват ДДС.

3.6. В случай на онлайн плащания, Продавачът не носи/не може да носи отговорност за каквито и да било други допълнителни разходи, поети от Купувача, включително, но не само, такси за конвертиране на валута, прилагани от банката издател на неговата карта, в случай че валутата на издателя се различава от RON. Купувачът е единствено отговорен за това действие.

3.7 Цялата информация, използвана за описание на Стоките и/или Услугите, налични на Сайта (статични / динамични изображения / мултимедийни презентации / и др.), не представлява договорно задължение от страна на Продавача, те се използват изключително за презентационни цели.

3.8. След 14 (четиринадесет) дни от закупуването на Стока или Услуга, Купувачът ще бъде помолен да регистрира Рецензия, свързана със закупената Стока или Услуга. Заявката ще бъде изпратена на имейл адреса, въведен от Купувача в Акаунта. По този начин Купувачът допринася за информирането на други възможни Потребители/Клиенти/Купувачи на Сайта и участва активно в разработването на нови Услуги и в детайлизирането на характеристиките на Стоките възможно най-пълно.

  1. ВЪЗЛАГАНЕ И ПОДИЗПЪЛНИТЕЛ

Продавачът може да възложи и/или да възложи на трета страна Услуги, свързани с изпълнението на Поръчката, с информацията на Купувача, без да е необходимо неговото съгласие. Продавачът винаги ще носи отговорност пред Купувача за всички договорни задължения.

  1. ПРАВА НА ИНТЕЛЕКТУАЛНА И ИНДУСТРИАЛНА СОБСТВЕНОСТ

5.1. Съдържанието, както е дефинирано в преамбюла, включително, но не само лога, стилизирани изображения, търговски символи, статични изображения, динамични изображения, текст и/или мултимедийно съдържание, представено на сайта, са изключителна собственост на BOGAS, която е Всички права получени в тази връзка пряко или непряко (чрез лицензи за използване и/или публикуване), са запазени.

5.2. На Клиента/Купувача не е позволено да копира, разпространява, публикува, прехвърля на трети страни, модифицира и/или по друг начин променя, използва, свързва към, показва, включва каквото и да е Съдържание в какъвто и да е контекст, различен от първоначално предвидения от BOGAS, включва каквото и да е Съдържание извън Сайта, премахване на знаците, обозначаващи авторските права на BOGAS върху Съдържанието, както и участие в прехвърляне, продажба, разпространение на материали, направени чрез възпроизвеждане, модифициране или показване на Съдържанието, освен с изричното писмено съгласие на BOGAS.

5.3. Всяко Съдържание, до което Клиентът/Купувачът има и/или получава достъп по какъвто и да е начин, е предмет на Документа, ако Съдържанието не е придружено от конкретно и валидно потребителско споразумение, сключено между BOGAS и него, и без никаква имплицитна гаранция или изрично формулиран от BOGAS във връзка с това съдържание.

5.4. Клиентът/Купувачът може да копира, прехвърля и/или използва Съдържанието само за лични или некомерсиални цели, само ако те не противоречат на разпоредбите на Документа.

5.5. Ако BOGAS даде на Клиента/Купувача правото да използва, във формата, описана в отделно потребителско споразумение, определено съдържание, до което Клиентът/Купувачът има или получава достъп след това споразумение, това право се разпростира само върху това или онези съдържания, определени в споразумението, само по време на съществуването на това или тези съдържание на сайта или периода, определен в договора, съгласно определените условия, ако съществуват и не представляват договорен ангажимент от страна на БОГАС за съответния Клиент/Купувач. или всяко друго трето лице, което има/получава достъп до това прехвърлено съдържание по какъвто и да е начин и което може да бъде или е увредено по някакъв начин от това съдържание, по време или след изтичане на потребителското споразумение.

5.6. Никакво Съдържание, предадено на Клиента или Купувача чрез каквото и да е средство за комуникация (електронно, телефонно и т.н.) или придобито от него чрез достъп, посещение и/или преглед, не представлява договорно задължение от страна на BOGAS и/или служителя /служител на BOGAS, който е посредничил при прехвърлянето на Съдържание, ако такова съществува, във връзка с това съдържание.

5.7. Всяко използване на Съдържанието за цели, различни от изрично разрешените от този Документ или от потребителското споразумение, което го придружава, ако съществува, е забранено.

  1. КОМАНДА

6.1. Клиентът/Купувачът може да прави Поръчки на Сайта, като добави желаните Стоки и/или Услуги в количката за пазаруване, след което завърши Поръчката, като извърши плащане чрез един от изрично посочените методи. Веднъж добавени в количката за пазаруване, Стока и/или Услуга са достъпни за покупка, стига да има наличност за тях. Добавянето на Стока/Услуга в количката за пазаруване, без завършване на Поръчката, не води до регистриране на поръчка, нито имплицитно автоматично резервиране на Стоката/Услугата.

6.2. С попълването на Поръчката Купувачът се съгласява, че всички предоставени от него данни, необходими за процеса на покупка, са верни, пълни и верни към момента на извършване на Поръчката.

6.3. С попълването на Поръчката, Купувачът се съгласява, че Продавачът може да се свърже с него, по всички налични / договорени от Продавача средства, във всяка ситуация, в която е необходимо да се свържете с Купувача.

6.4. Продавачът може да анулира поръчката, направена от Купувача, след предварително уведомление, адресирано до Купувача, без последващо задължение на която и да е от страните към другата или без никоя страна да може да претендира обезщетение за вреди от другата в следните случаи:

6.4.1. неприемане от банката издател на картата на Купувача, на транзакцията, в случай на онлайн плащане;
6.4.2. анулиране на транзакцията от одобрен от BOGAS картов процесор, в случай на онлайн плащане;
6.4.3. предоставените от Клиента/Купувача данни на Сайта са непълни и/или неверни;

6.5. Купувачът има право да се откаже от Договора, съответно да върне Стока или да се откаже от Услуга, в рамките на 14 календарни дни, без да се позовава на причина и без да поема разходи, различни от тези за доставка.

Така съгласно GEO № 34/2014 г. срокът за връщане на стока или отказ от услуга изтича в рамките на 14 дни от:

- денят, в който Купувачът влезе във физическо владение на последната Стока - ако Купувачът поръча няколко продукта в една поръчка, които ще бъдат доставени отделно

- денят, в който Купувачът влезе във физическо владение на последната Стока или последната част - в случай на доставка на продукт, който се състои от няколко партиди или части,

Юридическото лице има право само на РАЗМЯНА НА ПРОДУКТИ. Не може да направи RETURN.

6.6. Ако Купувачът реши да се оттегли от Договора, той ще може да попълни формуляра за връщане онлайн на https://www.bogas.ro/account

6.7. Ако Клиентът/Купувачът поиска отказ от Договора в рамките на законовия срок за отказ от договора, той трябва да върне и всички подаръци, придружаващи съответния продукт. Ако Поръчката бъде платена, Продавачът ще възстанови сумата в рамките на максимум 14 (четиринадесет) дни от датата, на която Купувачът информира Продавача за решението си да се откаже от Договора. Сумата ще бъде върната, както следва:

6.7.1. за Поръчки, платени с онлайн карта -> чрез възстановяване на сумата по сметката, от която е извършено плащането;
6.7.2. за Поръчки, платени с Op/reimbursement/iTransfer/ Банкова карта-> по банков път;
6.7.3 за поръчки, платени през PAYPAL->чрез възстановяване на сумата в PAYPAL акаунта на потребителя

6.8. Продавачът ще може да отложи възстановяването на сумата до получаване на продадените Стоки или до получаване на доказателство, според което те са били изпратени, в случай че не е предложил да си върне Стоките сам (последната дата ще бъдат взети).

6.9. Ако Стока и/или Услуга, поръчана от Купувача, не може да бъде доставена от Продавача, последният ще информира Клиента/Купувача за този факт и ще върне по сметката на Купувача еквивалентната стойност на Стоката и/или Услугата в рамките на максимум 7 (седем) дни от датата, на която Продавачът е узнал за този факт или от датата, на която Купувачът изрично е изразил намерението си да прекрати Договора.

6.10. Наличността на дадена стока ще бъде показана на Сайта, както следва:

6.10.1. "в наличност" - имаме повече от 5 броя в наличност на BOGAS

6.10.2. "ограничена наличност" - имаме по-малко от 5 броя в наличност на BOGAS

6.10.3. "предварителна поръчка" - Стоката не е налична на склад на BOGAS, нито на склад на доставчика. Но ако регистрирате поръчка за Стока, която има право на „предварителна поръчка“, един от нашите продавач-консултанти ще провери периода на доставка на доставчика и ще се свърже с Вас, за да Ви информира за наличността на Стоката.

6.10.4. "изчерпан" - Артикулът вече не е наличен на склад на BOGAS

  1. СТОКИ/УСЛУГИ, ЗА КОИТО НЕ Е ОСИГУРЕНО ПРАВОТО НА ОТКАЗ

7.1. Следните са изключени от правото на отказ от договора:

7.1.2. договори за услуги, след пълното изпълнение на услугите, ако изпълнението е започнало с изричното предварително съгласие на Купувача и след като той е потвърдил, че е узнал, че ще загуби правото си на отказ след пълното изпълнение на Договора от Продавача;
7.1.3. предоставянето на Стоки и/или услуги, чиято цена зависи от колебанията на финансовия пазар, които Продавачът не може да контролира и които могат да възникнат по време на периода за отказ;
7.1.4. доставката на Стоки, направени съгласно спецификациите, представени от Купувача или ясно персонализирани;

7.1.5. доставка на Стоки, които има вероятност да се влошат или да изтекат бързо;

7.1.6. доставката на запечатани Стоки, които не могат да бъдат върнати поради здравни или хигиенни причини (бански костюми, бельо и др.) или които са били разпечатани от Купувача (Извънредна наредба № 34/2014)

7.1.7. доставката на Стоки, които след доставката, според тяхното естество, са неразделно смесени с други елементи;

  1. ПОВЕРИТЕЛНОСТ

8.1. BOGAS ще запази поверителността на всяка предоставена от вас информация. Разкриването на предоставената информация ще бъде възможно само при условията, посочени в този документ.

8.2. Купувачът/Клиентът няма да прави публично изявление, промоция, съобщение за пресата или какъвто и да е друг начин за разкриване пред трети страни относно Поръчката/Договора без предварителното писмено съгласие на Продавача.

8.3. Изпращайки информация или материали чрез този сайт, вие предоставяте на Продавача неограничен и неотменим достъп до тях, правото да използва, възпроизвежда, показва, променя, предава и разпространява тези материали или информация. Вие също така се съгласявате, че Продавачът може свободно да използва, в свой собствен интерес, тази информация, идеи, концепции, ноу-хау или техники, които сте ни изпратили чрез Сайта. BOGAS няма да носи задължения по отношение на поверителността на изпратената информация, ако действащото законодателство не предвижда други спецификации в това отношение.

8.4. С регистрацията си в базата данни на BOGAS, Клиентът/Купувачът дава изричното си съгласие, в рамките на действащото законодателство, да се свързват с него трети лица, партньори на BOGAS: доставчици на маркетингови услуги, други доставчици на услуги с цел изпълнение на целта на сключения Договор между Купувача и Продавача, както и от държавни и държавни органи, когато конкретното законодателство предвижда това.

  1. реклама

9.1. Бюлетините на BOGAS се изпращат чрез специализирани партньори, одобрени от BOGAS. По този начин се гарантира поверителността и сигурността на информацията.

9.2. Когато Клиентът създаде Акаунт в Сайта, той има възможност да изрази своето съгласие относно получаването на бюлетини.

Клиентът може да промени опцията си относно договора, издаден на Продавача по всяко време:

9.2.1. като се свържете с BOGAS в тази връзка.

9.2.2. чрез промяна на настройките в клиентския акаунт в раздел „Моите абонаменти“.

9.2.3. чрез достъп до линка за отписване, показан в търговските съобщения, получени от Продавача.

9.3. Отказът от получаване на бюлетини не означава отказ от приемането на този документ.

  1. ФАКТУРАНЕ - ПЛАЩАНЕ

10.1. Цените на стоките и услугите, показани на уебсайта www.bogas.ro, включват ДДС съгласно действащото законодателство.

10.2. Цената, начинът на плащане и срокът за плащане са посочени във всяка Поръчка. Продавачът ще издаде фактура на Купувача за доставените Стоки и Услуги, като задължението на Купувача е да предостави цялата необходима информация за издаване на фактурата в съответствие с действащото законодателство.

10.3. Продавачът ще изпрати на Купувача фактурата, свързана с Поръчката, съдържаща Стоки и/или Услуги, продадени от BOGAS, както и Стоките и/или Услугите, продадени от партньорите на BOGAS Marketplace, както и за всякакви други плащания, свързани с Поръчката, изключително в електронен формат, чрез добавяне на фактурата към Акаунта на Купувача или по електронна поща, на имейл адреса, посочен от Купувача в неговия Акаунт.

10.4. За коректно съобщаване на фактурата, свързана с Поръчката, Купувачът има задължението да актуализира данните на своя Акаунт толкова често, колкото е необходимо, и да има достъп до информацията и документите, свързани с всяка Поръчка, съществуващи в Акаунта.

10.5. Чрез този начин на комуникация Купувачът, влизайки в своя Акаунт, ще има запис на фактурите, издадени от BOGAS, като може да ги запазва и архивира по всяко време и по какъвто пожелае начин.

10.6. С изпращането на Поръчката Купувачът изразява съгласието си да получава фактурите в електронен формат, като ги добавя към Акаунта от BOGAS или чрез електронна поща, на имейл адреса, посочен в неговия Акаунт.

10.7. Ако тази информация не е налична повече от 48 (четиридесет и осем) часа в Акаунта, моля, уведомете ни за този въпрос на имейл адрес:contact@bogas.ro

10.8 Данните за платежната карта на Клиента/Потребителя/Купувача няма да бъдат достъпни за BOGAS, нито ще бъдат съхранявани от BOGAS или от процесора за обработка на плащанията, интегриран в Сайта, а само от институцията за оторизация на транзакциите или друго лице, упълномощено да предоставя идентификация на картата услуги за съхранение на данни, за чиято самоличност Клиентът/Потребителят/Купувачът ще бъде информиран, преди въвеждането на данните.

10.9. В определени случаи, за да се запази сигурността на Транзакциите, при регистриране на Поръчката, Купувачът ще бъде помолен да разреши плащането чрез повторно въвеждане на паролата, свързана с Акаунта, или използване на пръстов отпечатък в случай на мобилни терминали, които имат тази възможност .

10.10. От съображения за сигурност на транзакцията, Клиентът/Потребителят/Купувачът се съветва да не остава влязъл в сайта и да не задава опцията за автоматично влизане на мобилни устройства. Разкриването на паролата за достъп до акаунта не е позволено и се препоръчва използването на парола със силен защитен знак (напр.: да съдържа поне осем знака, включително главни букви, малки букви, цифри и специални знаци).

  1. ДОСТАВКА НА СТОКИ

11.1. Продавачът се задължава да достави Стоката по куриерска система от врата до врата до Купувача или до шоурума на BOGAS, според избора на Клиента.

11.2. Продавачът ще осигури правилното опаковане на Стоките и ще осигури предаването на придружаващите документи.

11.3. Продавачът ще доставя Стоките и Услугите само на територията на Румъния.

  1. ГАРАНЦИИ

12.1. Всички стоки, продавани от BOGAS, се ползват от гаранционни условия в съответствие с действащото законодателство и търговските политики на производителите. Стоките са нови, в оригинална опаковка и идват от оторизирани от всеки отделен производител източници.

12.2. В случай на Стоки, продавани и доставяни от BOGAS, гаранционните сертификати се издават директно от производителя,

12.3. В случай на Стоки, продадени и доставени от BOGAS чрез партньори на Marketplace, Купувачът ще получи сертификат за гаранция при доставка за всяка Стока, която се възползва от гаранция. Гаранцията на Стоки, закупени чрез BOGAS от партньори на Marketplace, се предоставя от оторизирания сервиз, посочен в гаранционния сертификат, свързан със Стоката, или от Продавача.

12.4. За коректно съобщаване на гаранционния сертификат, свързан със Стоката в Поръчката, Купувачът е длъжен да актуализира данните на Акаунта си, когато е необходимо, и да има достъп до информацията и документите, свързани с всяка Поръчка, съществуващи в Акаунта.

Чрез този метод на комуникация Купувачът, влизайки в своя акаунт на www.bogas.ro, ще има запис на гаранционните сертификати, издадени от BOGAS, като ще може да ги запазва и архивира по всяко време и по какъвто начин пожелае.

В случай, че тази информация не е налична за 48 (четиридесет и осем) часа в акаунта на клиента, моля, уведомете ни за този аспект на имейл адрес: contact@bogas.ro

  1. ПРЕХВЪРЛЯНЕ НА СОБСТВЕНОСТТА НА СТОКИ

Собствеността върху Стоките ще бъде прехвърлена при доставка, след като плащането е извършено от Купувача на мястото, посочено в Поръчката (подразбира се като доставка – подписът за получаване на транспортния документ, предоставен от куриера, или подписът за получаване на данъка фактура в случай на доставки, извършени от служители на Продавача) .

  1. ОТГОВОРНОСТ

14.1. Продавачът не носи отговорност за щети от какъвто и да е вид, които Купувачът или трета страна може да претърпи в резултат на изпълнение от Продавача на някое от задълженията си по Поръчката, както и за щети, произтичащи от използването на Стоките и Услугите след доставка и в специално за тяхната загуба.

14.2. Със създаването и използването на Акаунта, Клиентът/Потребителят/Купувачът поема отговорност за запазване на поверителността на данните в Акаунта (потребител и парола) и за управление на достъпа до Акаунта и, до степента, разрешена от действащото законодателство, носи отговорност за дейността, извършвана през Акаунта или .

14.3. Чрез създаването на Акаунт и/или използването на Съдържанието и/или извършването на Поръчки, Клиентът/Потребителят/Купувачът изрично и недвусмислено приема Общите условия на Сайта в последната актуализирана версия, която е съобщена в рамките на Сайта, съществуваща на датата акаунтът е създаден и/или използването на съдържанието и/или датата на извършване на поръчката.

14.4. След създаването на Акаунта, използването на Съдържанието е еквивалентно на приемането на промените, направени в Общите условия на сайта и/или актуализираните версии на Правилата и условията на сайта.

14.5. Общите условия на сайта могат да бъдат променяни по всяко време от BOGAS, като те са противопоставими на Клиентите/Потребителите/Купувачите от датата, на която са показани на сайта.Приемането на Общите условия на сайта се потвърждава с отметка на съответното поле за отметка на Сайта и/или чрез изпращане на Поръчката и/или чрез извършване на онлайн плащане.

  1. РЕГИСТРАЦИЯ НА ОТЗИВИ, КОМЕНТАРИ, ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ

15.1. Регистрацията на Ревюта, Коментари, Въпроси и Отговори може да се извърши от Потребители/Клиенти/Купувачи в секциите „Въпроси и отговори на клиенти” и „Ревюта”. Въведената информация може да бъде както положителна, така и отрицателна и ще се отнася до характеристиките и начина на използване на продукт или услуга.

15.2. При регистриране на определен преглед/коментар/въпрос/отговор на сайта, потребителите/клиентите/купувачите предоставят на продавача неизключителен, постоянен, неотменим, териториално неограничен лиценз и му дават правото да използва, възпроизвежда, променя, адаптира, публикуват, превеждат, разпространяват и показват това съдържание.

15.3. Всеки Потребител/Клиент/Купувач при регистрация на Ревю/Коментар/Въпрос/Отговор в посочените секции се задължава да спазва следните правила:

- да се отнася само до характеристиките и/или начина на използване на определен продукт или услуга, като избягва информация, свързана с аспекти, които могат да се променят (цена или промоционални оферти) или информация, свързана с начина, по който се изпълнява Поръчката;

- да се използва само румънски език. Думи или изрази, които, въпреки че не се считат за румънски, са широко използвани във всички среди, свързани със съответната област, също са разрешени (напр.: мишка, тетрадка, щепсела и пускай);

- да използва подходящ, необиден език, без термини, които могат да обидят или засегнат всеки друг Потребител/Клиент/Купувач;
- да гарантира правилното рамкиране на съдържанието, въведено в Сайта, както следва: всеки Въпрос ще бъде въведен в секция „Въпроси и отговори от клиенти“, а всяка Рецензия ще бъде въведена в секция „Рецензии“;

- да гарантират, че въведената от тях информация е реалистична, правилна, неизмамна и в съответствие с приложимите закони, като по този начин зачита правата на други страни, авторско право, търговска марка, лиценз или други права на собственост, публичност или поверителност;

- да използвате това средство само за комуникация или получаване на допълнителни подробности за определен продукт или услуга на сайта, без да се позовавате на други компании, които насърчават продажбата и покупката на продукти или услуги;

- да не предоставяте или изисквате по никакъв начин и в каквато и да е степен лични данни (данни за контакт, информация за доставка или домашен адрес, телефонни номера, имейл адреси, име и/или фамилия и др.) или друга информация, която може да определи разкриването на тези лични данни;

- да не въвежда информация и/или подробности за URL адреси (линкове) от други търговски сайтове, които извършват същата търговска дейност като Продавача;

- да не се опитвате да измамите предоставяните от Продавача услуги или да пишете Ревюта/Коментари/Въпроси/Отговори, които съдържат рекламни материали;

- да не използва Преглед/Коментар/Въпрос/Отговор като средство за комуникация с Продавача, в този смисъл ще се използват данните за контакт на Продавача, регистрирани на Сайта.

15.4. В допълнение към реалистична критична оценка, при регистриране на Рецензия, Потребителят/Клиентът/Купувачът ще добави и съответна Оценка за съответния продукт или услуга. Рецензиите, заедно със съответните им оценки, ще повлияят на общата оценка на продукта или услугата, число, което се появява в скоби до тяхното заглавие. По този начин преглед, придружен с висок рейтинг, води до повишаване на общия рейтинг, а преглед, придружен с нисък рейтинг, води до намаляване на общия рейтинг.

Потребителите/Клиентите/Купувачите, които пишат Ревюта, към които прикачват снимки или видео файлове, ще спазват следните правила:

– качените файлове ще съдържат изображения и/или видеоклипове, които се отнасят до продукта или услугата, за които е написана рецензията, като се гарантира, че качените файлове спазват авторските права;

- качените файлове няма да съдържат насилие, съдържание за възрастни, неприличен език или друго съдържание, което обижда човек/група въз основа на раса или етнически произход, религия, увреждане, пол, възраст, статут на ветеран, сексуална или политическа ориентация;

- качените файлове няма да съдържат информация, свързана с други лица;

- качените файлове няма да съдържат URL адреси или водни знаци към сайтове, които извършват същата търговска дейност като Продавача.

15.5. Когато Рецензия/Коментар/Въпрос или Отговор е маркиран от Потребител/Клиент/Купувач като неподходящо съдържание, от строго субективна гледна точка, това съдържание се преглежда внимателно от Продавача, за да се определи дали нарушава Общите условия на сайта. Въведените текстове, снимки или видеоклипове се премахват от Сайта само след прегледа им от Продавача.

15.6. Ако Продавачът констатира повтарящи се нарушения на Общите условия, той си запазва правото да спре възможността на Потребителя/Клиента/Купувача да публикува Рецензии/Коментари/Въпроси или Отговори в секциите „Въпроси и отговори на клиенти” и „Ревюта” .

16. ФОРС-МАЖОР

16.1. Нито една от страните няма да носи отговорност за неизпълнение на своите договорни задължения, ако това неизпълнение в срок и/или по подходящ начин, изцяло или частично, се дължи на непреодолима сила. Непреодолима сила е непредвидимо събитие, което е извън контрола на страните и което не може да бъде избегнато.

16.2. Ако в рамките на 15 (петнадесет) дни от датата на настъпването му, посоченото събитие не отшуми, всяка от страните има право да уведоми другата страна за пълното прекратяване на Договора, без която и да е от тях да има право да претендира други вреди. към другия.

17. ПРИЛОЖИМО ЗАКОНОДАТЕЛСТВО – ЮРИСДИКЦИЯ

Това споразумение е предмет на румънското законодателство. Всички спорове, възникнали между BOGAS и Клиенти/Купувачи, ще бъдат разрешавани по взаимно съгласие или, ако това не е възможно, споровете ще бъдат разрешавани от компетентните румънски съдилища в Община Букурещ.

18. ОБРАБОТКА НА ЛИЧНИ ДАННИ

18.1. Моля, прочетете Политиката за поверителност относно обработката на лични данни, която е част от този Документ

19 . ИЗПОЛЗВАНЕ НА БИСКВИТКИ

19.1. Вижте Политиката за бисквитки , която е част от този документ.